אירוע הגאלה The Bal de la Rose

אירוע הגאלה The Bal de la Rose במונקו נחשב לאירוע הנוצץ המרכזי הראשון של השנה האזרחית בריביירה – מה שמושך אליו את כל אנשי החברה הגבוהה לחגיגה של זוהר, קסם, תחכום והרבה יוקרה.


האירוע שמושך אליו את אנשי החברה הגבוהה מכל העולם

האירוע נוסד ע"י הנסיכה גרייס ב-1954 ומאורגן מאז מדי שנה בחודש מרץ. לאירוע יש הילה אגדית בכל העולם והוא אחד מסמלי הנסיכות.


תכנון טיולים באנר

לא פלא שהלילה הזה נחשב לאחד הלילות החשובים במונקו (אם לא החשוב בהם) בשנה כולה ולגולת הכותרת של הנסיכות. יתרה מזאת – האירוע נחשב גם ליריית הפתיחה הלא-רשמית של עונת המסיבות במונקו

airalo ad

מרוקו, קובה או אולי שוב קרל לגרפלד?

כל שנה האירוע מוקדש לנושא אחר ומעוצב ע"י אמן מפורסם או מעצב אופנה. למשל, ב-2018 מעצב האופנה קארל לגרפלד היה אמון על העיצוב בסגנון ג'ז (אגב, זו היתה הפעם החמישית שהוא עיצב את האירוע).

בעבר נושאי האירוע כללו את תנועת האמנות ארט-דקו, לונדון, מרוקו, וינה בתקופת הארט נובו וקובה בשנות ה-50. הן האוכל והמוזיקה תמיד נבחרים בהתאם לנושא האירוע.

האירוע נקרא נשף הוורדים. זה היה הפרח האהוב על הנסיכה גרייס המנוחה שייסדה את האירוע – מה שמבטיח שכל שנה האולם מעוטר ב-25,000 וורדים. זו גם הסיבה שלאחר מותה הקים לזכרה הנסיך רנייה גן וורדים ברובע פונטוויל.

The Bal de la Rose – הרבה יותר מעוד נשף יוקרתי

אמנם הגאלה היא המקום שבו האליטות הבינלאומיות נפגשות ומתחככות עם משפחת המלוכה המקומית, אבל הוא הרבה יותר מנשף של כל המי ומי.

הרבה יותר ממפגש חברתי של כל המי ומי

הרבה יותר ממפגש חברתי של כל המי ומי

מדובר באירוע גאלה שכל הכנסותיו מוקדשות לקרן גרייס קלי – אחד מארגוני הצדקה הגדולים בעולם שנוסד לשיפור רווחתם של החלשים, בעיקר ילדים. המשמעות היא שאם התמזל מזלכם ונבחרתם להיות חלק מ-1000 המוזמנים לאירוע – צפו להשאיר צ'ק בגובה 800 אירו לאדם ולשלם מינימום 2000 אירו לכרטיס. השמועה טוענת שרשימת האורחים מאושרת באופן אישי ע"י נסיך מונקו אלברט ואשתו ביחד עם אחותו, הנסיכה קרוליין. אבל כמובן שצריך להיות כאן כדי לבדוק אם זה נכון. בכל מקרה דבר אחד בטוח – הריקוד הראשון באירוע שמור לזוג המלכותי.

קוד הלבוש לגאלה

לאירוע יש קוד לבוש קפדני, למשל הגברים חייבים ללבוש חליפת טוקסידו בצבע שחור או כחול כהה ומכנסיים בצבע זהה. כמו כן, עליהם לענוד עניבת פרפר שחורה, ללבוש חולצה לבנה ולנעול נעליים מסוג אוקספורד או דרבי לא מבריקות.

לנשים הדרישות קפדניות פחות (מזל…) וכל שנדרש היא שמלת ערב ארוכה שעוברת את הברך. פשוט, נכון?

אז ניפגש במועדון הספורט של מונטה קרלו ב-24 למרץ?

כרטיסים ניתן להשיג באמצעות פנייה למייל הזה: concierge@purentonline.com

https://www.youtube.com/watch?v=xATwc4DP9mM