מסעדת לואי ה-15 – Louis XV

באולם המהודר של מלון דה פריז בן 150 השנה נמצאת מסעדת לואי ה-15. זוהי מסעדת הדגל הוותיקה של השף אלאן דוקאס שהתחילה בתור התערבות בין דוקאס לנסיך של מונקו – הראשון טען שהוא יזכה ל-3 כוכבי מישלן תוך 4 שנים אבל טעה ובגדול. למעשה, הוא השיג את מטרתו כעבור שנתיים וחצי בלבד.


מסעדת לואי ה-15 במונקו- מבט מבחוץ
מסעדת לואי ה-15 במונקו- מבט מבחוץ

המסעדה נפתחה ב-1987 וחגגה לאחרונה 25 שנים לפתיחתה, זמן שיא בכל הקשור למסעדות יוקרה. המסעדה נחשבת לאחת הטובות (והיקרות) באירופה אם לא בעולם כולו וכוללת מרתף יין ענק. בתוכו נמצאים יותר מ-400,000 בקבוקים!. כיאה למסעדה שמכבדת את עצמה במונקו הכניסה למסעדה היוקרתית הזו מתאפשר לגברים רק אם הם לבושים בלבוש יצוגי כמו חליפה ועניבה.

בתפריט המסעדה מנות בסגנון ים תיכוני צרפתי. הנה כמה דוגמאות ממנות הדגל של המסעדה: חזה יונה על כבד אווז, פילה דג בס בזיתים עם רוטב מינסטרונה ועוגת רום נהדרת. כל המנות מתאפיינות בשימוש המודרני שהן עושות בתבלינים וברמת דיוק חדשה של טעמים. במסעדה ניתן לבחור בין 3 תפריטים שונים:


תכנון טיולים באנר
  • ארוחות גורמה.
  • ארוחת "הגנים של פרובנס".
  • ארוחת צהריים ריבייראית.
  • תפריט חופשי ללא משקאות אלכוהוליים.

ליצירת קשר לצורך הזמנת מקומות מראש (חובה)

שעות פתיחה של המסעדה

  • ארוחות צהריים – ימי שישי עד שני בשעות 12:00-14:00
  • ארוחות ערב – ימי חמישי עד שני בין 19:30-22:00 (בחודשים יולי ואוגוסט גם ביום רביעי)

שימו לב – המסעדה סוגרת את שעריה בתאריכים 27.11-26.12

airalo ad

מרתף היין ובר הפסנתר

אם אתם צמאים תוכלו להרוות את צמאונכם במרתף היין או בבר הפסנתר שנמצאים במלון. ואם אתם רעבים תאלצו לבחור בין 3 אפשרויות נוספות לארוחה: מסעדות Le Grill  L’Hirondell ו-Salle Empire שזכו לדירוג הגבוה ביותר במונקו בתחום המסעדות – 5 יהלומים. לשתי המסעדות יש מרפסות שצופות על הנוף המרהיב של מונקו.

ואגב, המלון הוא אמנם ברמה של 5 כוכבים אבל אם ייחסרו לכם מזומנים (מחיר הארוחה במסעדות אלו הוא מינימום 200 אירו) – אתם יכולים להצטייד בהם בקלות. למעשה, הקזינו המפורסם של מונקו נמצא רק 100 מטר מפה…