השכרת רכב במונקו

השכרת רכב במונקו נחשבת לפשוטה כי רוב החברות הבינ"ל להשכרת רכב פועלות כאן (או בנמל התעופה של ניס הסמוך לנסיכות). לכן, במידה ולחברות אלו יש סניפים בארץ, תוכלו לבצע את ההזמנה מראש בלי לשבור את השיניים בצרפתית. להזמנה מראש של רכב שכור במונקו יש מספר יתרונות נוספים:


  • הזמנה זו מבטיחה שתקבלו בדיוק את מה שהזמנתם, כי בעונת התיירות הביקוש לרכבים במונקו עולה והסיכוי לקבל את מבוקשכם יורד.
  • הזמנה זו נחשבת לעיתים לזולה יותר.
  • הזמנה זו יכולה להיעשות באמצעות כרטיס אשראי ישראלי. עם זאת, ייתכן שבעת קבלת הרכב תדרשו לערבון בכרטיס אשראי בינלאומי.
  • הנחיות משרד התחבורה הישראלי בקשר לרישיון נהיגה בינלאומי

למרות שבמונקו יש תחבורה ציבורית נוחה, מדובר ב-6 קווי אוטובוס בלבד (שפועלים רק בין 07:00-21:00 בימים שני-שישי). רכב שכור צמוד יאפשר לכם ליהנות פעמיים: גם מנוחות מקסימלית וגם מחסכון בזמן אם תרצו לצאת ממונקו ולטייל גם בצרפת או איטליה.

בנוסף, השכרת רכב במונקו תאפשר לכם להתאכסן במלונות המרוחקים מהמרכז ולהגיע עצמאית משדה התעופה. רק אל תשכחו לרכוש פוליסת ביטוח שמכסה מדינות נוספות מלבד מונקו. במקרים רבים יכלול הרכב השכור גם מערכת ניווט לווינית.


תכנון טיולים באנר

השכרת רכבי יוקרה במונקו

ובמונקו כמו במונקו אפשר להעצים את החוויה באמצעות שכירת רכבים כמו פורשה, מזארטי, בוגאטי, מכוניות ספורט למיניהן ועוד. אמנם המהירות המותרת נמוכה (50 קמ"ש מקסימום בגלל הפיתולים), החנייה נחשבת יקרה ודוחו"ת החנייה בהתאם, אבל איפה עוד תוכלו לנהוג ברכבי יוקרה ולהרגיש לגמרי בבית?

airalo ad

ואם עוד לא אמרנו –  הכבישים במונקו מפותלים כך שקחו בחשבון שהעניין פה הוא הנוף ולא המהירות. ושימו לב – ברוב המקרים הנהג יידרש להיות בן 25 לפחות (ולעיתים אפילו בן 28). אם אתם מבוגרים מדי או צעירים מדי קחו בחשבון שתוכלו לשכור גם נהג פרטי.

שאלות ותשובות

האם שווה לשכור רכב במונקו?

רכב שכור צמוד במונקו יאפשר לכם ליהנות פעמיים: גם מנוחות מקסימלית וגם מחסכון בזמן אם תרצו לצאת ממונקו ולטייל ביעדים קרובים כמו הריביירה הצרפתית או איטליה. בנוסף, השכרת רכב במונקו תאפשר לכם להתאכסן גם במלונות המרוחקים מהמרכז ולהגיע עצמאית לנסיכות משדה התעופה.

האם ניתן לשכור רכבי יוקרה במונקו?

איזו שאלה? כמובן! במונקו אפשר לשכור רכבים כמו פורשה, מזארטי, בוגאטי, מכוניות ספורט למיניהן ועוד. כמו כן, ניתן לצאת לנהיגה עצמית ברכבי יוקרה לבחירתכם לזמן מוגבל (מינימום חצי שעה).

למה להזמין רכב שכור במונקו עוד לפני הטיסה?

הזמנת רכב שכור במונקו כבר מהארץ מבטיחה שתיהנו מיתרונות רבים, למשל: שתקבלו בדיוק את מה שהזמנתם, כי בעונת התיירות הביקוש לרכבים במונקו עולה והסיכוי לקבל את מבוקשכם יורד, שתיהנו מחסכון כספי כי הזמנה זו נחשבת לעיתים לזולה יותר ובעיקר – שתוכלו לבצע את ההזמנה בשקלים באמצעות כרטיס אשראי ולחסוך עמלות שונות שעלולות לחול במונקו.