מלון אמבסדור מונקו – Hotel Ambassador

מלון אמבסדור היוקרתי נמצא לרגלי צוק מונקו במרחק דקות הליכה ספורות מתחנת הרכבת, מהקזינו, מנמל הרקולס ומארמון הנסיך, כך שהוא מאפשר ליהנות מהאווירה הייחודית של מונקו במקום אחד בוטיקי למהדרין. אמנם המלון מדורג כמלון 3 כוכבים, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהודות למיקומו במונקו אתם תקבלו שירות של אח"מים או לפחות שגרירים. כי מה לעשות – השם והמעמד מחייבים.


חדר במלון אמבסדור מונקו

המלון מעניק לאורחיו שירותים בלעדיים, למשל חנייה מוזלת בחניון ציבורי, שירותי ניקוי יבש, דלפק קבלה שפעיל 24/7, מזנון עשיר בארוחת הבוקר, אינטרנט אלחוטי חינמי ועוד. ובטח תשמחו לדעת שהמלון מוגדר כמלון ללא עישון ושבכל חדריו האקוסטיים יש חלונות פנורמיים (חלונות שמשתרעים מהרצפה ועד התקרה), כך שאתם יכולים ליהנות מהנוף ומשפע של אור טבעי.


תכנון טיולים באנר

ובניגוד למלונות אחרים בעולם בכלל ובמונקו בפרט – כאן אתם יכולים לצרף לחופשה גם את חיות המחמד שלכם, ליהנות מזמני צ'ק אין וצ'ק אאוט גמישים והכי חשוב – ילדים עד גיל 6 לא משלמים. כמו כן למלון מתקנים ייחודיים שהופכים את השהייה בו לחוויה וכמו שאמרנו קודם – מלון 3 כוכבים עם יחס של 5 כוכבים לפחות.

airalo ad

חדר ישיבות

חדר הישיבות במלון אמבסדור מתאים לאירוח של עד 20 איש וכולל מחשב, מסך פלזמה למחשב נייד, חיבור לאינטרנט אלחוטי, מערכת שמע, די.וי.די, לוח כתיבה (Flipchart) ועוד. במקום ניתן ליהנות גם ממשקאות, מהפסקות קפה, מארוחות צהריים עסקיות במסעדת המלון, ממזנון קבלת פנים ועוד.

המסעדה האיטלקית

שף במסעדה האיטלקית של מלון אמבסדור

שף במסעדה האיטלקית של מלון אמבסדור

המלון כולל את מסעדת P&P שבה הסועדים יכולים ליהנות ממאכלים בטוויסט קולינרי, למשל 30 סוגים שונים של פיצות ופסטות, סלטים, מרקים, מנות קרות שונות, קינוחים, פירות ואפילו פיצה שעשויה מ-5 קמחים שונים.

פרטים נוספים