פסטיבל המחול הבינלאומי Monaco Dance Forum

פסטיבל Monaco Dance Forum

פסטיבל Monaco Dance Forum


הכל התחיל ב-1998 עת החליטה נסיכת מונקו סטפני ליצור מרחב לביטוי אמנותי בתחום המחול. מטרת המרחב היא לחדד את הדימוי של המחול כאמנות מודרנית הפתוחה להשפעות חיצוניות, לקדם את מקצוע הריקוד ולהחיות את זירת המחול. מאז זרמו הרבה ז'יטונים בקזינו מונטה קרלו והפסטיבל הפך לשם דבר בינלאומי בתחום המחול.

פסטיבל במקום הכי יפה שיש

פסטיבל Monaco Dance Forum משמש פלטפורמה לאמנות המחול המשתנה, תומך ביצירת מגוון רחב של הופעות בתחום המחול ובעיקר – מהווה מקום מפגש לכל בעלי העניין בתחום המחול במקום הכי יפה שיש: פורום גרימלדי במונקו. וכמובן שזהו שער כניסה לתחום המחול הבינלאומי כי כל מי שמכבד את עצמו – נמצא כאן. ובמילים אחרות – אם אתה לא כאן אתה לא קיים.


תכנון טיולים באנר

בנוסף להופעות מחול שנוצרו ע"י הכישרונות המובילים בתחום הכוריאוגרפיה, Monaco Dance Forum הוא פלטפורמה ליוזמות התורמות למוניטין של מונקו כמרכז לאירועי תרבות מובילים, למשל סדנאות וכיתות אמן בהנהגת כוריאוגרפים, תערוכות, מופעים, שיחות, כנסים, הקרנות פתוחות לקהל של סרטים בתחום המחול ועוד.

airalo ad

שיר הלל ליצירתיות ומצוינות

כשמוסיפים לכך את העובדה שמונקו היא ביתו של בלט מונטה קרלו, אחד מבתי הבלט החשובים בעולם שלוקח חסות על הפסטיבל, מתקבלת תוצאה אחת – פסטיבל שהוא שיר הלל ליצירתיות ומצוינות שמשרת את אמנות המחול בצורה ייחודית שאין כדוגמתה. פסטיבל זה ממצב את מונקו כמקום המרכזי למחול על כל גווניו ואתם מוזמנים גם כן יחד עם שועי עולם.

בואו לגלות צורות ריקוד לא רגילות, מסקרנות ולפעמים אפילו מעוררות דאגה בכמה קליקים. הזמינו טיסה למונקו וקנו כרטיסים לפסטיבל כבר עכשיו כדי להיות בטוחים שלא תישארו בחוץ. למרות שהפסטיבל מתקיים תמיד באמצע דצמבר (ב-2018 הוא ייערך בתאריכים 8-16.18) קר לא יהיה שם…

לפרטים נוספים על הפסטיבל ולרכישת כרטיסים

הרשמה לכיתות וסדנאות אמן